onsdag 31 december 2008

The Gold Saucer - Nobuo Uematsu

Jaha ja!
För tillfället så håller jag på att lära mig The Gold Saucer av Nobou Uematsu på gitarr.. Det är kanske inte det lättaste låtvalet man kan göra, men det går ganska bra! Hittils så har jag lärt mig introt ganska flyttande. Lite små problem kanske, men inga större svårigheter ^^ Det svåra i låten är ju dessvärre inte introt, så jag har liiite svårare saker framför mig xD

Ikv/Inatt så ska jag dra mig upp på stan och titta på fulla människor och fyrverkerier! Ska träffa syster och robert + att morsan kunde skjutsa! (y' Yey!

Nu skrev elinas "kompis" till mig på msn, har ingen anning om vem det kan vara? men han/hon verkar ganska störd iaf ^^'' du kan gärna kommentera och berätta vem du är nazist! xD

Nu ska jag fortsätta det underliga samtalet med "någon" och möjligtvis spela lite mer gitarr! :D

Ha de bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAHAH U KILLL ME.
det avr ju elias:o han e gay.
precis som du.