torsdag 25 december 2008

Home sweet home

Yey, igår kväll beställde pappa biljetten hem för mig, det blev ju på fredag som jag åker härifrån då ^^ Hade räknat med att åka idag, men det fanns tydligen inga biljetter för det. Hoppas inte min släkt tycker att jag är alltför jobbig iaf :'D

Igår snackade jag med victor och fick reda på ungefärligt datum för festen. Den skulle vara typ den 24 tror jag, så då kommer det funka bra med resan till småland med ^^ Först hade jag trott att festen skulle vara strax efter nyår, men det visade sig alltså vara mycket längre bort än så!

Kul det blir för mina föräldrar föresten.. först så har jag varit borta i runt 1 vecka och när jag väl kommer hem så ska jag iväg igen, efter kanske 2 dagar xD menmen, det är ju lov trots allt ^^ lite kul ska man ju ha!

Åker kl 9:02 imorgonbitti btw :D ifall det var någon som undrade x)

Ha de så bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

huh? nu förstår jag inte.