söndag 28 december 2008

no Littleland! :'(

Hmm, inte så mkt att blogga om idag tror jag.
Ganska soft att vara hemma, även om jag hade det fett kul i norrland! :'D Har typ bara slappat sen jag kom hem ^^'' Igår var jag hemma hos Örny-ponken och Josef var där med! xD Det var hyffsat kul. Ernst var galen som vanligt och Josef drev sönder :)

Det blev inget småland ... Det skulle tydligen komma dit för mkt folk så dom kunde inte ha fler boende hos sig, tråkigt tråkigt.. Då har man inget bestämmt på nyår alltså, men får väl höra med lite annat folk ^^ Kan säkert hitta på något roligt! :D Ska inte sitta hemma iaf hoppas jag ;O

Idag har jag suttit vid msn, ätit, och.. ja.. typ det! xD hahaha! Händer nog inget speciellt roligt heller ;P Jaja, orka skriva mer? ^^

Ha de bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

du kan vara med oss och kolla på fulla människor och fyrverkerier på stan ;)

Anonym sa...

yes iaf vad jag vet :P men du får väl ta med nån om du vill ;) ;) ;) ;)

Anonym sa...

aaaaaaaaaaaaaaaaw tråkigt. vad ska hon göra då?

Anonym sa...

haha , du kan ju komma till norrland :]]]]]]]]]]