fredag 26 december 2008

Hemma!

Nu är jag hemma i "roliga" Örebro igen! Yey!

Min datormus har slutat att fungera.. skulle tro att det är antingen batteriet eller dålig kvalitet helt enkelt. Jaja, får helt enkelt använda touchpaden då! :D Tur att man har laptop ;)

Idag så har jag vaknat.. åkt tåg, och lyssnat på massor med musik :'D Blev hämtad på stationen av mamma (tåget var btw 20 minuter försenat ^^''). När vi kommit hem så hade vi gäster hemma. Ylinens var där med sina små barn, som skrek och hade kul som vanligt :) Kmr inte riktigt ihåg när dom stack, men så sent stannade dom inte iaf :P

Sen så blev mina planer för imorgon totalkvaddade pga gäster som jag inte visste om skulle komma. Nu kan jag inte träffa Josefina som det var bestämmt. Och hon som skulle komma hit för första gången också! :O Jaja, får väl bli någon annan gång ^^

Ikv så ska jag sova (hoppas jag). vet inte hur lätt det kmr bli med tanke på att jag somnade kl 3-4 förra natten efter att ha vart ute sent i norrland :P Men det var ju kul iaf ^^'

Nu orkar jag inte skriva mer så!

Ha de bra! :D

3 kommentarer:

Louise sa...

ja men jag menade ju vilka som kommer idag juh :P

El.Cid sa...

idag kom Ninette och Christoffer :P

Anonym sa...

haha , är norrland så jobbigt? ;o hah.