tisdag 6 januari 2009

CK (y'

Ja.. Vad ska man blogga om idag då?

Har fortfarande inte hänt så mkt, vi målade nyss första lagret på väggarna. Det kommer behövas ett lager till och det tar 3 timmar för färgen att torka, så nu kan jag sitta här ett litet tag!

Imorgon så börjar skolan... Inte direkt överlycklig, men skolan är kul ändå ^^ Knappast att jag skulle byta ut lov mot skoldag men man ska vara glad och positiv iaf! Det är ju gaaanska snart ett nytt lov, eller kanske inte.. men ändå!

Vi fick ett riktigt schysst schema inför den första veckan iaf! Slutar runt 13-14 varje dag ^^ Så man kanske inte ska klaga på det iallafall... Det är ju iofs bara för dom som INTE valde att ha fysik, eller med andra ord hela klassen.

Igår så lyssnade jag en massa på CK.. Hans låtar har en konstig förmåga att fastna på hjärnan, så nu kan jag inte tänka på något annat än hans låttexter xD

Det har blivit ganska dåligt med gitarren dom senaste dagarna.. har varit ganska mkt annat som kommit ivägen hela tiden ^^ (jag har inte ens bytt gitarrsträngar, som jag skulle ha gjort för typ... ja.. 3 veckor sen xD) Så jaaaaa, jag är lite sämst på den fronten just nu.

Nu ska jag ligga här i sängen och slappa i 3 timmar.. ha de bra!

1 kommentar:

Louise sa...

nu du latmask, nu ska jag ta itu med din bild. blääää. men CK är bäst. Jag ska dra på det också nu. pussiiiiiiis