fredag 9 januari 2009

Final fantasy OST!

Idag så har jag gått i skolan till kl 14:20 och efter det åkt buss hem. Kom hem till ett tomt hus eftersom mina päron är hos farmor och farfar ^^ Satte mig vid datorn ett litet tag och pratade med örny om morgondagen. Ska ju till Romme och åka snowboard då! :D Kollade upp lite vad allting kostar och så, för jag har ju ingen egen utrustning ^^''

Efter det så gick jag ner och var rastlös i 4 minuter, innan jag bestämde mig för att byta strängarna på gitarren :P Det har vart dags i ungefär en månad nu så jag tyckte att jag kunde ta itu med det! (Bytte bara bassträngarna och lämnade dom 3 andra... sååå pigg är jag faktiskt inte ;D )

ATM Så lyssnar jag på Final fantasy IX soundtracket! :D Lätt det bästa spelet genom alla tider!!! JAG LOVAR! XD Känner lite för att spela igenom det igen, även om det tar ett antal timmar om man ska göra så mkt som möjligt :)

Idag så tror jag att det kmr lite folk till middag, och sen så skulle det bli bastukväll(?). men vet inte exakt hur det blev med det ^^' Känner inte direkt för att basta själv så jag kanske får hitta på något annat ändå! :D

Nu ska jag nog sluta blogga och försöka hitta på något kul att göra! :D Antagligen s blir det msn, men kanske blir kreativ helt plötsligt och hittar på något annat? XD (stor chans?...)

Ha de bra!

Inga kommentarer: