lördag 3 januari 2009

Kul kul!

Yey! Ännu en helt värdelöst tråkig dag x)

Ifrån början så var det menat att Josef skulle komma hit idag, men så blev det inte. Vi hade bestämt att vi skulle träffas på stan kl 1. Gissa när jag vaknade xD Jo, kl 1.. Som tur var så ringde han till mig kvart över 1. Han hade också sovit lite för länge! Så vi bestämde oss för att vi skulle ses någon annan dag ^^ Jag orkade inte åka dit just nu och han kunde inte komma hemmifrån.

Sen så kom Ernst hit. Var ju typ 2 månader sen som vi gjorde något, och vi hade lika tråkigt som vanligt! Först så var vi hemma hos mig och tittade på ett south park avsnitt (samt satt lite vid msn) Och sen stack vi hem till honom, där det blev lite mer dator. Den enda skillnaden är vem som sitter vid datorn xD Hemma hoss mig så sitter jag och låter honom göra lite saker om han har lust. Men hemma hoss honom så sitter han och spelar onlinespel ^^''



Ikv så ska jag sitta lite till vid datorn, d.v.s msn, musik och kanske south park! Får se om någon snäll och rolig kommer in på msn snart :'DD Just nu ska jag antingen sitta och glo eller försöka hitta på något. Vi får se vad det blir xD

Ha det bra!


♫♪I wanna fingerbang bang you into my life ♫♪

Inga kommentarer: