söndag 4 januari 2009

Mitt rum (igen..)

För att friska upp minnet på alla så ska jag lägga upp bilden på hur jag vill ha mitt rum IGEN!
Förhoppningsvis så ska vi börja måla om, köpa möbler osv osv väldigt snart.. som idag, eller kanske imorgon. Vi får se hur det blir med det, men snart iaf! xP

Jaja, Här kommer bilden iaf!


Jag hade tänkt mig att ha "tribalen" så att den utgår ifrån min dörr. Sen så är jag ganska nöjd med dom färger som är på bilden. Kanske någon annan, men jag tycker om det gråa mot det vita! Iaf.. Jag ska ha tribalen utifrån min dörr, sen ska den få gå åt fönstret till höger. Under den ska jag nog ha ett litet datorbord och en feeeett nice skön stol! Ska försöka hitta något fotöljaktigt som fortfarande är en kontorsstol! xD

Hyffsat rolig natt btw xD Hahahaha! Ha så kul på tåget pelinis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

im a fucking legend , alla vet vem jag äääär :D

Louise sa...

tääääääääääääääänks brysh. :) och ja, det hoppas jag också, så kan jag lära dig massa saker ;)