måndag 5 januari 2009

Ruuummmeeet!

Idag så började vi spackla och måla tak/lister i mitt rum!

Det har gått riktigt bra hittils. Jag, pappa och mamma började med att rensa ut allt gammalt skit som fanns i garderoben, bokhyllan, osv.. Det var ganska mkt ^^'' typ saker från när jag var 7 år gammal som man hittade igen! Iaf.. Efter att vi rensat ut allting så började vi lägga ut täckplast på golvet. Efter att det var klart så spacklade vi och målade lite :)

Sen så åt vi lite maaat... och efter det så åkte jag och mamma till IKEA! Vi tittade efter en matta, en ny datorstol och ett nytt datorbord! :D Sen så bestämde vi att den lampan som finns i systers gamla rum ska jag ha ist, så ska det rummet få min gamla fula :P

Nu ska jag softa och prata med lite gulligt folk på msn! xD ha de bra! <3

1 kommentar:

Louise sa...

w00000000000000000000000000000000t min lampa!? :O mina fina fina fina fina fina fina favoritlampa :'(