onsdag 7 januari 2009

Flyttat tillbaka!

Idag så flyttade jag tillbaka till mitt gamla rum igen! :'D

Jao.. imorse så började skolan igen -.-' Lite smådrygt att behöva gå upp så pass tidigt. Och särskilt när man inte sovit mer än typ.. 2-3 timmar på natten ^^'' Jaja, det var ganska nice iaf! :) Skönt att vara tillbaka ändå. Man gör iaf lite saker på dagarna förutom att slappa!

Vi började med att måla golv idag och ska fortsätta med samma sak imorgon x) Sen så hade vi en (40 min?) svenska lektion som gick ut på att läraren läste en novell för oss medans vi lyssnade i 20 minuter.. dom resterande 20 minuterna parade vi ihop början på ordspråk med slutet. Kändes som att gå på lekis igen :) Perfekt första dag! xD

Slutade 12:50 idag, grooooovt skönt!!!! Prick 12:50 så kom mamma och pappa och hämtade mig på skolan också. Vi åkte till något möbellager för att leta efter en ny datorstol till mig, men hittade inget. Efter att vi kommit hem och tittat lite på blocket utan resultat så åkte vi iväg till IKEA och köpte både stol och ett datorbord (hittade ingen bild på bordet.. men IKEA - bordet heter MIKAEL, Färg = svart ^^)

Det sitter jag vid ATM :'D Är grymt nöjd.. Det blev snyggt med alltihop! och min syster är nästan snällaste i hela världen! för hon photoshopade bilden som jag ska ha upp på min vägg! :)
TACK SYSTER!

Nu ska jag slappa lite ÄVEN OM SKOLAN BÖRJAT! ...

Puss och kram och ha det bra! :*

:D

Inga kommentarer: